sabs14

Archiv

*malwiederschreib*

Soo ich schreib mal wieda dass mei blog ned verfällt^^
achja hab dei Page jetz richtig verlinkt lui
Hmm...´heut is mal so richtiges Einschlafwetter. Ich hass des so. Da kann ma gar nix machen :/
Und morgn scho wieda Schul... *kotz* naja, wenigstens seh ich euch wieda *g* dann quetsch ma dich aus Bine ^^
Jaajaa
Aba ich glaub ich fang etz dann mal mit da Hausi an xD ich weiß ich bin schlimm... hab einfach kein Bock ghabt. Naja Englisch hab i a bissal glernt... sonst nix
Aba wer hat scho glernt? Mhm... mir fällt irgendwie nix mehr ein. Schau etz mal alle Blogs durch ;-)
Also Tschüßi!

5.11.06 17:09, kommentieren

*seufz*

Montach... naja fürn 1. Tag nach die Ferien ned mal soo schlimm. Ich war zwar a bissal verpeilt (sorry leitz) aba des is wohl daran glegn dass i erst so um dreiviertel 12 eingschlafen ... und dann um halb 6 aufgstanden bin^^.
Naja. Kunst war ja mal sooo beschissen.. *ärger*
Ich hab mei Bidl etz voll versaut wega den sei scheiß "tipps"!!
-.- wenigstens hab ich ( nach Judiths erklärungen^^) Physik kapiert *glücklichbin**lalalala*
Naja sonst war eig. nix besonderes, lol ausser in Reli wo ma uns halb krankglacht ham ( gell bine^^)
Du sollst kein unschuldiges Menschenleben tötchen xD

Fußball war mal wieda voll lustich *g* Luisa kommt jetz imma *freu* ach des is so toll^^

so etz fallt ma nix mehr ein ausser dass i no Englisch lerna muss, was ja eh keinen interessiert *g*
also
CIAOI

6.11.06 17:18, kommentieren

faaast geschafft

Donnerstag... JUHU morgn is Freitag!! und des heißt, bald is wochenende!! =) *lalala* *gutdraufbin* ich hab sogar scho reli glernt ( ich werd bestimmt ausgfragt^^) und chemie mach i vll. no.. Deutsch is ja eh maissi ( wie auch imma man des schreibt )
Und danach krieg ma legga Kuuuchen made by bine
Achja, ny falls du des lesen solltst, kommst du etz mit in step up ?? büddee... *g*

Also bis morgn dann =)

hegdl

2 Kommentare 9.11.06 15:20, kommentieren

IIS DEES GEEEEIIL !!!

WIR SIN DIE BESTEN!! =) =) =) =) =)=) =) =) =) =) =) =) =) =) =)=) =) =) =) =)=) =) =) =) =)=) =) =) =) =) =) =) =) =) =)=) =) =) =) =)In 3 Tagen um 10(?) Plätze verbessert!!
jetz sin ma 3.!!!DRITTA!!!*jubel**Luftsprungmach* :-))))) Für alle die grad nich wissen um was es geht: es geht ums Börsenspiel *g* ach is des toll *glücklichbin*
Nur mal so: wir warn scho auf Platz 44!! ^^
Bine des mit deina VW Aktie war echt soooo genial ;-)




So etz reichts glaub i mal wieda *gg*

CIAO Heagggggdl

4 Kommentare 16.11.06 19:04, kommentieren