sabs14

IIS DEES GEEEEIIL !!!

WIR SIN DIE BESTEN!! =) =) =) =) =)=) =) =) =) =) =) =) =) =) =)=) =) =) =) =)=) =) =) =) =)=) =) =) =) =) =) =) =) =) =)=) =) =) =) =)In 3 Tagen um 10(?) Plätze verbessert!!
jetz sin ma 3.!!!DRITTA!!!*jubel**Luftsprungmach* :-))))) Für alle die grad nich wissen um was es geht: es geht ums Börsenspiel *g* ach is des toll *glücklichbin*
Nur mal so: wir warn scho auf Platz 44!! ^^
Bine des mit deina VW Aktie war echt soooo genial ;-)




So etz reichts glaub i mal wieda *gg*

CIAO Heagggggdl

16.11.06 19:04

bisher 3 Kommentar(e)     TrackBack-URL


(17.11.06 14:49)
jaaa derf i di darn erinnern : biiiiine was hasz du fürn scheiß kafft des is sauischlecht des sinkt allawal dawal is um fast 10
!!!!!! gschtiegn... jaja moidl moidl *augenroll*
jaaaaaja is scho schlimm
viel spass im kino heut^^
hdl bine


bine binchen luder sabinchen s (17.11.06 14:50)
aargh ez hob i mein namen da vorhin vagessn sooo dassd bescheid weißt :P ^^
hdgdl


sabs (17.11.06 18:05)
des hab i ma scho fast dacht loool
Ausserdem hatt ich was vo IBM gsagt ned vo VW *g*
Is ja wurscht^^ Jedenfalls wars saugeil im Kino =D Gell nyyy *ggg*

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)


 Smileys einfügen